Keresés

Kosár

 x 

A kosár üres

Kiemelt Márkák

djeco

Pakbo

PDFNyomtatásÍmél
Memóriafejlesztő társasjáték, ahol nem árt ha ügyesen következtetsz!

With shipment Személyes átvétel for 0 Ft
Fogyasztói ár: 4.290 Ft
Kedvezmény:
3-5d.gif
Leírás

Pakbo - Memóriajavító társasjáték

A következtetések játéka.


Hajóskapitány csak akkor lehetsz, ha kitűnő a memóriád és helyesek a következtetéseid. Csupán a kérdésekből meg tudod e állapítani, ki hol foglal helyet az ellenséges hajókon?

Djeco: Pakbo – taktika és logika

Ajánlott életkor: 6-10 éveseknek

Játékosok száma: 2 fő

A doboz tartalma: - 4 db gőzhajó + 24 utas (6 különböző állat),

                              - 24 db „válasz” kártya (6 db ELŐTTE kártya, 6 db MÖGÖTT kártya, 12 db ÜLÉSSZÁM kártya)

A játék célja: találd ki az utasok sorrendjét az ellenfeled hajóján.


A játék megkezdése előtt: mindkét játékos kapjon két gőzhajót (1 pirosat és egy zöldet) és 12 utas-kártyát (2 sorozatot a 6 különböző állatból).
A játékosok állapodjanak meg, ki melyik színű gőzhajóval lesz (pl.: az első játékos a piros gőzhajóval játszik, a kettes játékosé lesz a zöld). A játékosok a saját hajójukba ültessék be az utasokat a saját belátásuk szerint. Vigyázzatok, hogy a társatok ne kukucskáljon! Lesni tilos!
A játékosoknál lévő másik kártya és a hozzá tartozó 6 állat arra szolgál, hogy az ellenfél utaslistáját azon „rögzítsétek”.
A játékosok szintén kapnak fejenként 12 db „válasz” kártyát. Ezeket 3 csoportba rakva tegyétek magatok elé, így: 3 db ELŐTTE kártya, 3 db MÖGÖTTE kártya, 3 db ÜLÉSSORSZÁM kártya. A VÁLASZ-kártyák a játék során mindig felfordítva maradnak, hogy a játékosok jól láthassák azokat.
Utas-ültetés: a hajó hegyes orra az eleje. Az az utas, aki az orr-részhez a legközelebb ül, foglalja el az 1. számú helyet, az 1. mögött ül a második…. és így tovább.

Játékszabály: a fiatalabb játékos kezd, ő lesz az „egyes számú” játékos. Ő teheti fel az 1. kérdést.
Példánkban az első játékos ezt kérdezi: „hol ül a macska?”
A kettes számú játékos az alábbi válaszokat adhatja:
1. a macska a kutya ELŐTT ül
2. a macska az egér MÖGÖTT ül
3. a macska a 2. ülésen ül.
Bármelyik választ adja a játékos, a válaszát kifejező kártyát (ELŐTTE, MÖGÖTTE, ÜLÉSSORSZÁM) el kell
vennie a paklijából. A felhasznált kártyák középre kerülnek, és azokat a játék során többet nem használjuk.
Az egyes számú játékos beültethet egy vagy két utast a zöld gőzhajóba (ami az ellenfele hajója) a kapott
információ alapján.
Figyelem! Ha egy játékos egy fajta válasz-kártyája elfogy, akkor csak a maradék kártyák felhasználásával
válaszolhat! (Pl. a játék során már elfogyott az ELŐTTE válaszkártya, így a játékos a kérdezett utas helyét
csak a MÖGÖTTE és az ÜLÉSSORSZÁM kártyákkal határozhatja meg)

A játék vége: ha valamelyik játékos úgy gondolja, hogy biztos a játékostársa által létrehozott ültetési
sorrendben, amikor rá kerül a sor, stoppolhatja a játékot: fedje fel az általa kirakott sorrendet
- ha ez egyezik a másik játékos által kirakott sorenddel, akkor megnyerte a játékot
- ha a tipp rossz, akkor visszafordíthatja a hajót és tovább folytatódik a játék, amíg valaki rá nem lel az
ellenfele által kirakott helyes megoldásra. 

Vélemények

Még senki sem nyilvánított véleményt erről a termékről.

output KADfxc

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérünk, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt.