Keresés

Kosár

 x 

A kosár üres

Kiemelt Márkák

djeco

Manchomémo

PDFNyomtatásÍmél
Kiváló memóriatréning az egész család számára.

With shipment Személyes átvétel for 0 Ft
Fogyasztói ár: 2.650 Ft
Kedvezmény:
3-5d.gif
Leírás

Kölcsönözhető termékAjánlott életkor: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-5 fő
A doboz tartalma: 54 kártya

 

A játék célja: Tedd próbára a memóriádat és nyerj minél több kártyalapot
A játék menete: keverjétek meg a kártyalapokat és a pakli legfelső kilenc lapját tegyétek először képes felével felfelé az asztalra, hogy egy 3x3-as „hálót” alkossanak. A maradék lapokat képes felükkel lefelé egy pakliba rendezve tegyétek a 3x3 kirakott kártya mellé. A pingvin-t ábrázoló kártyát csúsztassátok a pakliba. A 3x3 felfordított kártyát jó alaposan nézzétek meg és próbáljatok emlékezni a képekre (a számok és nyilak máskor jönnek „képbe”). Ha mindenki megjegyezte, mi látható a lapokon, fordítsátok le a 3 x 3 kártyát.
A legfiatalabb játékos kezd. A lefordított pakliból húzza fel a legfelső kártyát. Nézze meg jól a kártyán látható nyilak irányát. A nyilak mutatják, hogy mely irányba kell a játékosnak indulnia (föl, le, jobbra, balra vagy átlósan), a számok jelölik, hogy hány lépést. A lépéssor végrehajtását a 3x3-as kártyaháló középső lapjáról kell indítani. Tedd a középső lapra a kezed és a húzott lap nyilainak és számainak megfelelően lépj. Amikor az ujjad az utasítások szerinti kártyára ért, a feladatod az, hogy pontosan megnevezd, mi rejtőzik az általad mutatott kártyalapon.
Figyelem: ha egy sor, vagy oszlop végére értél és a feladatkártyán még az szerepel, hogy abban az irányban tovább kell haladnod, akkor egyszerűen lépj az adott sor vagy oszlop ellenkező végére és folytasd a számolást (mintha egy földgömbön trappolnál tovább).
Amikor elérted a nyilak által megjelölt kártyalapot, próbálj meg emlékezni és megnevezi, hogy mi látható a mutatott lapon.
Ha eltaláltad, jól válaszoltál: eldöntheted, hogy megtartod-e a lapot, vagy tovább játszol.
- Ha megtartod a lapot, rakd magad elé, egy pontot ér. A következő játékoson a sor.
- Ha tovább szeretnél játszani, akkor a felfordított lap lesz a kiindulópontja a következő feladatkártya teljesítésének.

Figyelem: ha a következő kártya teljesítésekor a célkártya már megfordítva áll, akkor a játékos köre véget ér. A 3x3-as hálóból szedje össze az összes felfordított lapot, mindegyik lap 1 pontot ér.
Ha a játékos nem találja el, mi van a kártyalapon, akkor az adott kártyalap kikerül a játékból (tegyétek a húzópakli aljára). A feladatkártyaként szereplő lapot is tegyétek a pakli aljára. Az üres helyeket töltsétek ki új kártyákkal (persze először képes felükkel felfelé, hogy mindenki jól láthassa és memorizálhassa őket.) Aztán minden lapot fordítsatok le. A soron lévő játékos húzzon egy kártyát és középről indulva lépje le a nyilak által diktált lépéseket, majd próbálja megnevezni a célkártyán látható dolgot. És így tovább…
A játék vége: ha valaki felhúzza a pingvin kártyát, a játék véget ér. A játékot az nyeri, aki a legtöbb lapot gyűjtötte.

Vélemények

Még senki sem nyilvánított véleményt erről a termékről.

output KADfxc

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérünk, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt.