Keresés

Kosár

 x 

A kosár üres

Kiemelt Márkák

djeco

Zanimatch

PDFNyomtatásÍmél
Remek reakciójáték, miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

With shipment Személyes átvétel for 0 Ft
Fogyasztói ár: 4.390 Ft
Kedvezmény:
3-5d.gif
Leírás

Zanimatch

Remek időtöltés miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

 

Életkor: 5 éves kortól
Nem: Fiúk, lányok
Mit fejleszt: Ügyességi
Játéktípus: Kártya játék
Anyaga: Papír
Méret: 72 db-os.

A játék alapja a megfigyelés és a gyorsaság.

Djeco: ZANIMATCH - állati gyors állatmemória a világ állataival.

Játékosok száma:   2-6 fő

A játék tartalma:

12 nagy gyűjtőkártya,

60 db állatkártya,

1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti)

A játék célja: Te légy az első, aki megszabadul a kártyáitól

Több játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

 

Játékszabály (1.): A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásával megegyezően folyik. Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A maradék lapokat lefordítva az asztal közepére kell tenni.

A nagy gyűjtőkártyákat is helyezzük – lefordítva – a játéktér közepére.

Az első játékos felfordítja a legfelső gyűjtőkártyát.

Mindenki – őrült tempóban - végignézi a kezében tartott kiosztott lapokat és megpróbál egy állatot felfedezni, ami a gyűjtőkártyán és a saját lapjai között is szerepel. Aki a leggyorsabban megnevezi, és a gyűjtőkártyára rakja az azonos állatot ábrázoló lapját, az nyeri ezt a kört; megszabadult a kártyájától. Figyelem; csak az első jól válaszoló teheti le az azonos lapját! Ha valaki rosszul választott, visszaveszi a lerakott lapját és 2 büntetőkártyát is kell húznia a központi pakliból.

A most kijátszott gyűjtőkártyát újból lefordítva és a gyűjtőkártya-pakli legaljára kell csúsztatni.

Most a következő játékos emeli fel és fordítja meg a legfelül lévő gyűjtőkártyát. Gyorsan, gyorsan találj azonos állatot!

A játék addig folytatódik, míg valamelyik játékos megszabadul a kezében lévő összes állatos kártyájától. Ezt a partit tehát ő nyerte!

 

Játékszabály (2.): Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A játékosok a kiosztott lapokat ezúttal NEM nézhetik meg! A gyűjtőkártyákat és az osztás után megmaradt kártyákat lefordítva az asztal közepére kell tenni. Az első játékos fordítson fel egy gyűjtőkártyát és kezdjen visszaszámolni: 5… 4… 3… 2… 1… fordít! Mindenkinek ennyi ideje volt arra, hogy a gyűjtőkártya állatait megjegyezze.

Amikor már nem láthatóak a gyűjtőkártyán lévő állatok, mindenki megnézi a saját lapjait. Nos, van egyezés? A saját lapjukból kiválasztják a játékosok azokat, amelyek szerintük szerepeltek a gyűjtőkártyán is! Ha mindenki elkészült, jöhet az ellenőrzés: Újra fordítsuk állatos felével felfelé gyűjtőkártyát, és mindenki nézze meg, hogy jól emlékezett-e. Ha a kiválasztott lap(ok) egyeznek, azokat a játékos félre teheti (külön pakliba gyűjtsük, már nem kellenek ehhez a játszmához). Ha valaki olyan kártyát tett le, amelyen szereplő állat nem található meg a gyűjtőkártyán, úgy a hibásan lerakott lapot újból vissza kell vennie, és a központi pakliból még egy büntetőkártyát is kell húznia.

Ebben a játékban a gyűjtőkártyák csak egyszer szerepelnek, ha már sorra kerültek, félre kell rakni őket.

A játékot az nyeri, akinek elfogynak a kezében lévő kártyái, vagy az utolsó gyűjtőkártya után a legkevesebb kártyát birtokolja.

Vélemények

Még senki sem nyilvánított véleményt erről a termékről.

output KADfxc

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérünk, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt.